Úspechy študentov
MARIÁN ŠIŠOVSKÝ sa stal prvým certifikovaným mentorom pre výučbu podľa Rošerovej vyučovacej metódy na Slovensku.
Úspech 450 študentov je dôkazom,
že metóda Rošerovej výučby funguje …
Klemen Rošer navrhol výborný systém výučby heligónky, ktorý umožňuje rýchly pokrok ako pre tých, ktorí chcú hrať na heligónku amatérsky, tak pre tých, ktorí sa chcú stať niečím viac …
Dôkazom toho je Danaja Grebenc, ktorá sa stala dvakrát juniorskou majsterkou sveta, absolútnou majsterkou republiky, absolútnou víťazkou Zlatej harmoniky Ljubečna a víťazkou medzinárodnej súťaže Avsenik.

Úspechy študentov – Danaja Grebenc
Alebo Blaž Jamnikar Pukl, ktorý sa stal absolútnym víťazom Zlatej harmoniky Ljubečna a niekoľkonásobným víťazom prvých miest v európskej súťaži.

Úspechy študentov – Blaž Jamnikar Pukl
Alebo Dejan Pečnik, ktorý sa stal juniorským vicemajstrom sveta a víťazom 1. miesta na európskom šampionáte.

Úspechy študentov – Dejan Pečnik
Alebo Tina Kalajžič, ktorá sa stala absolútnou majsterkou Európy, absolútnou víťazkou Zlatej harmoniky Ljubečna a absolútnou víťazkou medzinárodnej súťaže Avsenik.

Úspechy študentov – Tina Kalajžič
Alebo Kaja Završnik, ktorá sa stala absolútnym víťazom medzinárodnej súťaže o cenu Lojzeta Slak.

Úspechy študentov – Kaja Završnik
Alebo Marko Gostenčnik, ktorý sa stal absolútnym majstrom Európy a vicemajstrom sveta.

Úspechy študentov – Marko Gostenčnik
Alebo Blaž Potočnik, ktorý sa stal absolútnym víťazom medzinárodnej súťaže Avsenik.

Úspechy študentov – Blaž Potočnik
Alebo Martin Golič, ktorý sa stal absolútnym víťazom harmoniky Ljubečna a absolútnym majstrom Európy v hre na heligónke.

Úspechy študentov – Martin Golič
Verím, že ťa úspechy študentov Klemena Rošera v Slovinsku zaujali.
Preto sme sa rozhodli, že spojíme sily a spolu s Klemenom Rošerom prinesieme túto metódu výučby aj pre Slovensko a Českú Republiku. Je mi cťou že môžem byť prvým mentorom pre tieto dve krajiny, ktorý môže ukázať cestu novým nádejným heligónkarom do sveta.
Je pravda, že ti nemôžem zaručiť, že sa staneš majstrom sveta na heligonke, dokonca nikto nehovorí, že to vôbec chceš, ale bol by som rád, keby si vedel, že my urobíme maximum pre tvoj pokrok .
Bez ohľadu na to, či sa chceš stať amatérskym hráčom na heligónke alebo naťahovať mechy na súťažiach.
Vyber si preto možnosť, ktorá je pre teba vhodná a čoskoro sa ti ozveme.
- Bezplatná skúšobná lekcia pre tvoje dieťa
- Bezplatná skúšobná hodina pre staršie generácie
- Bezplatný hovor priamo so mnou (dobré, ak už hráš)
- Zápis do mojej hudobnej školy
- Učenie z domu v online škole Rošer (už čoskoro príde)

Marián Šišovský
DOTERAJŠIE ÚSPECHY ROŠEROVEJ METÓDY VYUČOVANIA
NIEKOĽKO NÁZODOV ŠTUDENTOV ROSHEROVEJ METÓDY VYUČOVANIA
Čo si ľudia myslia o našej práci?
Branko B.
Heligonkár
"Som nesmierne vďačný, že mi bolo umožnené učiť sa na heligónke. Z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že hra na heligónke je skutočnou terapiou zdravia. Mentor si ma vždy vypočuje a je fajn, že pracujú so všetkými generáciami Ja sám mám vyše 60 rokov a navštevujem ich už tretí rok.“ 
Danijela G.
Heligonkárka
„Na konzultáciu s Klemenom som sa prihlásila čisto zo zvedavosti, pretože ma zaujímal názor niekoho, o kom viem, že mnohí jeho žiaci sa stali úspešnými majstrami v heligónkových súťažiach. Keďže ja sama som veľmi sebakritická a viem, že ešte môžem svoje hranie zlepšiť, dostala som konkrétne inštrukcie, páčil sa mi jeho prístup a celý priebeh stretnutia. Bola som ohromená vynikajúcim vysvetlením, ktoré zaberalo celý popis mojej hry. Som vďačná za novú skúsenosť a zároveň prekvapená z maličkostí, ktoré robia hru krajšou.“ 
Tanita B.
Heligonkárka
„S výučbou mentora som veľmi spokojná, kladie sa dôraz na precíznosť hry, techniku, rytmus, prstoklad a to všetko je základ dobrého učenia a hrania.
Sú flexibilní čo sa týka rozvrhu, výberu skladieb, podľa schopností a záujmov žiakov, čo sa odzrkadľuje aj na množstve ocenení a úspechoch celej Rošerovej hudobnej školy, keďže patria medzi lídrov v Európe. K lekcii je vždy pridaná veľká dávka trpezlivosti, porozumenia a podpory! 🙂 Ďakujem!" 
Darja in Drago G.
Rodič
„Ako rodičia sme s prácou mentora veľmi spokojní. V prvom rade preto, že je dobrý mentor, učiteľ a priateľ. Vie vypočuť detské želania, aj keď niekedy sú už na hranici svojich možností (to platí najmä pre Danaju), vie deťom poradiť a utešiť ich. Aj v prípade poklesu motivácie a vôle hrať pri správnom prístupe nachádza riešenie a východisko z krízy. Odzrkadľuje sa to aj na dlhoročných úspechoch študentov hudobnej školy Rošer. Sme tiež radi, že s ním môžeme otvorene diskutovať o akýchkoľvek nejasnostiach a je vždy pripravený nás vypočuť a pomôcť nám rôznymi radami, ktoré často potrebujeme.“ 
Nino K.
Študentka
„Som veľmi rád, že som sa pred pár mesiacmi prihlásil na konzultačný hovor s Klemnom. Hneď mi ukázal, čo robím zle a ako mám cvičiť. Jasným a zrozumiteľným spôsobom mi vysvetlil význam správnej hry na basy, mechovú techniku, tempo a kopu ďalších vecí, ktoré musí dobrý hráč na heligónku poznať. Podľa mňa je práca s Klemenom ako možnosť hrať s Messim alebo Ronaldom vo futbale!" 
Gaja M.
Študentka
„Môj učiteľ v hudobnej škole Rošer je veľmi vtipný, priateľský, dôveryhodný. Nevymenila by som ho. Naše hodiny sú také zaujímavé, učíme sa a potom „žartujeme“ a smejeme sa. Osobne veľmi rada chodím na skúšky. Najradšej chodím na vystúpenia a najviac sa mi páčia vystúpenia s heligónkovým orchestrom Rošerovej hudobnej školy. Všetci nás tak pekne pochvália a tak tlieskajú, že jednoducho nemôžeme prestať hrať.“ 
Helena B.
Mama
„So súkromnou hudobnou školou Rošer sme veľmi spokojní. Aljažov syn rád chodí na hodiny a veľa sa na nich naučí. Mentor ho vždy vie svojím prístupom motivovať. Je nadšený aj z vystúpení, ktoré hudobná škola pravidelne organizuje, no najradšej vystupuje s heligónkovým orchestrom hudobnej školy Rošer. Ak by sme sa mali rozhodnúť znova, vybrali by sme pre naše dieťa opäť hudobnú školu Rošer.“ 
Branko B.
Heligonkár
"Som nesmierne vďačný, že mi umožňujú učiť sa na diatonickej ústnej harmonike. Z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že hra na ústnej harmonike je skutočnou terapiou zdravia. Mentor si ma vždy vypočuje a je fajn, že pracujú so všetkými generáciami Ja sám mám vyše 60 rokov a navštevujem ich už tretí rok.“ 
Danijela G.
Heligonkárka
„Na konzultáciu s Klemnom som sa prihlásil čisto zo zvedavosti, pretože ma zaujímal názor niekoho, koho poznám, že mnohí jeho žiaci sa stali úspešnými majstrami v akordeónových súťažiach a keďže ja sám som veľmi sebakritický a viem, že ešte môžem hrať vylepším to. Dostal som konkrétne inštrukcie, páčil sa mi jeho prístup a celý priebeh stretnutia. Bol som ohromený vynikajúcim vysvetlením, ktoré zaberalo celý popis mojej hry. Som vďačný za novú skúsenosť a zároveň prekvapený z maličkostí, ktoré robia hru krajšou.“ 
Tanita B.
Heligonkárka
„S výučbou mentora som veľmi spokojná, kladie sa dôraz na precíznosť hry, techniku, rytmus, prstoklad a to všetko je základ dobrého učenia a hrania.
Sú flexibilní čo sa týka rozvrhu, výberu skladieb, podľa schopností a záujmov žiakov, čo sa odzrkadľuje aj na množstve ocenení a úspechoch celej Roser School of Music, keďže patria medzi lídrov v r. Európe. K lekcii je vždy pridaná veľká dávka trpezlivosti, porozumenia a podpory! 🙂 Ďakujem!" 
Darja in Drago G.
Rodič
„Ako rodičia sme s prácou mentora veľmi spokojní. V prvom rade preto, že je dobrý mentor, učiteľ a priateľ. Vie vypočuť detské želania, aj keď niekedy sú už na hranici svojich možností (to platí najmä pre Danaju), vie deťom poradiť a utešiť ich. Aj v prípade poklesu motivácie a vôle hrať pri správnom prístupe nachádza riešenie a východisko z krízy. Odzrkadľuje sa to aj na dlhoročných úspechoch študentov ZUŠ Roser. Sme tiež radi, že s ním môžeme otvorene diskutovať o akýchkoľvek nejasnostiach a je vždy pripravený nás vypočuť a pomôcť nám rôznymi radami, ktoré často potrebujeme.“ 
Nino K.
Študentka
„Som veľmi rád, že som sa pred pár mesiacmi prihlásil na konzultačný hovor s Klemnom. Hneď mi ukázal, čo robím zle a ako mám cvičiť. Jasným a zrozumiteľným spôsobom mi vysvetlil význam správnej hry na basu, dychovú techniku, tempo a kopu ďalších vecí, ktoré musí dobrý hráč na harmoniku poznať. Podľa mňa je práca s Klemnom ako možnosť pracovať s Messim alebo Ronaldom vo futbale!" 
Gaja M.
Študentka
„Môj učiteľ na Roser School of Music je veľmi vtipný, priateľský, dôveryhodný, nevymenila by som ho. Naše hodiny sú také zaujímavé, učíme sa a potom „žartujeme“ a smejeme sa. Osobne veľmi rád chodím na skúšky. Najradšej chodím na predstavenia a najviac sa mi páčia vystúpenia s akordeónovým orchestrom Roser School of Music. Všetci nás tak pekne pochvália a tak tlieskajú, že jednoducho nemôžeme prestať hrať.“ 
Helena B.
Mama
„So súkromnou hudobnou školou Roser sme veľmi spokojní. Aljažov syn rád chodí na hodiny a veľa sa na nich naučí. Mentor ho vždy vie svojím prístupom motivovať. Je nadšený aj z vystúpení, ktoré hudobná škola pravidelne organizuje, no najradšej vystupuje s akordeónovým orchestrom hudobnej školy Roser. Ak by sme sa mali rozhodnúť znova, vybrali by sme pre naše dieťa opäť hudobnú školu Roser.“ 